جلسات مطالعاتی گروه در سال95
با سلام
تاریخ و زمان جلسه: سه شنبه ها 10 تا 12 و 8 تا 10، 95/1/24 تا 95/12/10.
مکان جلسه: گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان.
موضوعات مورد بحث: روسو از سال قبل مانده بود، از او گذشتیم و به هگل رسیدیم. پس از هگل، دمی با اندیشه یاسپرس همراه شدیم. فلسفه دیویی مقصد بعدی سیر مطالعاتی ما بود. کانت را هم پس از آن خواندیم. و من نمی توانم در برابر لذتی که از مطالعه اندیشه های کانت بردم، سکوت کنم. البته این یک سلیقه است. پس از کانت اما بنا به تشخیص اعضای جلسه، سیر مطالعات موضوعی شد: دیالکتیک در اندیشه های فلسفی، سعادت از منظر فلاسفه. در کنار مطالعات فلسفی، بحث های مختلفی در حوزه روش تحقیق که بیشتر معطوف به روش های تحقیق کیفی و همینطور انواع روش شناسی ها با نگاه های متفاوت بود نیز، انجام گرفت.
ادامه مطلبما را در سایت اطلاعیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53